Σάββατο 18 Μαΐου 2019



Αγαπημένοι Ερμιονίτες και Ερμιονίτισσες,

Έχω την ανάγκη να σας γράψω λίγα λόγια για το ποια είμαι και ποιος είναι ο λόγος που αποφάσισα να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του Ιωσήφ Γανώση «ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ».

Ονομάζομαι Γωργία Γαλίτη - Δημαράκη (Νόβα) και είμαι μόνιμος κάτοικος της Ερμιόνης επί 16 συναπτά έτη. Μπορεί να κατάγομαι από τον Πειραιά, αλλά το μέρος που έχω αγαπήσει και είναι πλέον το χωριό μου, είναι η πανέμορφη Ερμιόνη μας.

Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική μιας και δεν ήμουν σίγουρη αν θα μπορούσα να αντεπεξέλθω σε μία τόσο μεγάλη ευθύνη προσπαθώντας να λυθούν όσο το δυνατό περισσότερα προβλήματα  του τόπου μας. Σκέφτηκα όμως πως είμαι ένα άτομο φιλότιμο, ενεργητικό και έντιμο και αποφάσισα πως με αυτά τα στοιχεία του χαρακτήρα μου θα πορευθώ και θα προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ, μαζί με άλλους συμπολίτες μου, να φτιάξουμε μια καλύτερη Ερμιόνη και να αναδείξουμε τις ομορφιές, τα ήθη και τα έθιμα της.

Ζώντας αρκετά χρόνια εδώ, έχω καταλάβει τα προβλήματα του τόπου μας και θα παλέψω με νύχια και με δόντια για να δοθεί λύση προσπαθώντας να κάνω την καθημερινότητα των συμπολιτών μου καλύτερη.

Ο σκοπός μου είναι να μπορέσω να παραδώσω στα δύο μου παιδιά έναν τόπο με λιγότερα προβλήματα. Να αναδείξω την Ερμιόνη που τόσο αγαπούν στην ευρύτερη ελληνική πραγματικότητα προωθώντας την τόσο πολιτιστικά όσο και τουριστικά.

Ζητώ την στήριξη την ατομική και της παράταξής μας, για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τις φιλοδοξίες και τα όνειρά μας για την Ερμιόνη.


Με εκτίμηση,

 Υποψήφια Κοινοτική Σύμβουλος Ερμιόνης 
Γεωργία Γαλίτη – Δημαράκη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου