Σάββατο 11 Μαΐου 2019



Ερμιονίτισσα και Ερμιονίτη,

       Την Κυριακή 5 Μαΐου 2019 κατάθεσα στο Πρωτοδικείο Ναυπλίου την πολιτική μου πρόταση … με την στελέχωση του ψηφοδελτίου  «ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ»  , για την προεδρία της πόλης μας, όπως ορίζει ο εκλογικός νόμος για τις αυτοδιοικητικές  εκλογές της 26ης  Μαΐου 2019.

       Κατέθεσα και στην συνέχεια δημοσιοποίησα, με αίσθημα ευθύνης και πατριωτικής ευσυνειδησίας, το ΧΡΕΟΣ μου ως πολίτης αυτού του τόπου, αυτής της πόλης που όλοι μας αγαπάμε. Ανέλαβα την ευθύνη, ως εν ενεργεία δημόσιο πρόσωπο με μία μακρόχρονη παρουσία στα τοπικά δρώμενα, να προσφέρω μια πολιτική διέξοδο αντάξια του Ερμιονίτικου γίγνεσθαι, της κοινωνικής μας υπόστασης, της παραγωγικής μας φυσιογνωμίας, της πολιτικής και πολιτιστικής μας παράδοσης και του Δημοκρατικού ιδεώδες.

       Η κατάθεση της πρότασής μου και των στελεχών του ψηφοδελτίου  «ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ»  θεμελιώνει ότι στην Δημοκρατία οι κοινωνίες ποτέ δεν αυτοκτονούν … αλλά πάντα υπάρχει χρόνος και χώρος για διέξοδο από το αδιέξοδο. Προχωρούν σταθερά – δυνατά και “κάνουν άλματα μεγαλύτερα από την φθορά…”.

       Φίλοι και φίλες, στις ερχόμενες εκλογές της 26ης Μαΐου, δεν διεκδικώ ούτε την πολιτική μου καταξίωση, ούτε την κοινωνική μου αναβάθμιση, ούτε διέξοδο στους προσωπικούς, οικογενειακούς και  επαγγελματικούς μου στόχους.  Η κοινωνία των πολιτών της Ερμιόνης  πάντα  με αναδείκνυε  πρώτη  επιλογή με την λαϊκή της ψήφο  και  την  ευχαριστώ  από τα βάθη της ψυχής μου.

       Με αυτή τη δύναμη ψυχής ευχαριστώ τους νέους συνεργάτες , συνοδοιπόρους και νέα στελέχη στα αυτοδικοιητικά δρώμενα,  που καταρτίζουν  το ψηφοδέλτιό μας και καλλιεργούν καθημερινώς σχέσεις φιλίας, συνεργασίας και δημιουργικού διαλόγου, θωρακίζουν αρχές και συμφωνίες της πολιτικής μου πρότασης και μου δίνουν δύναμη να προχωρήσουμε μαζί.

Φίλε και φίλη
Ερμιονίτισσα  και Ερμιονίτη
με την «ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ»
γιατί “όλοι μαζί χάνουμε,
όλοι μαζί κερδίζουμε”
         
   Υποψήφιος για την
Προεδρία της Ερμιόνης
                                       





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου